• Indtjekning/udtjekning

    Mandag – fredag
    Udtjekning 11:00 - 15:00
    Indtjekning 15:00 - 18:00

    Lørdag, søndag, aften, helligdage
    Udtjekning 09:00 - 10:00
    Indtjekning 10:00 - 11:00

    Lukket juledag, nytårsdag og midsommerdag

  • Kontakt os

    Spørgsmål vedrørende booking henvises til e-mail.
    animalhotel@zoogiganten.se

    072 – 508 32 00

  • Find her

    Zoo-kæmpen
    Mariedalsvägen 6234 35 Lomma

1 af 3

Vi tager os af din kat med omhu og kærlighed.

Kattepension

Skal du på ferie og har brug for nogen til at passe din kat? Vi tilbyder et moderne kattepensionat, som du kan booke til din ven. Med kyndigt og erfarent personale kan du være sikker på, at vi tager os godt af alle katte på en professionel måde. Hvis du leder efter et kattepensionat, er dette det perfekte kæledyrshotel for dig. Vi er beliggende i Lomma, tæt på både Lund og Malmø.

Kattehotel med det lille ekstra

Et ophold i naturligt oplyste, rummelige og luftige værelser på 2,6 m2 med 2,6 m loftshøjde. For at skabe en stimulerende hverdag er vores værelser beriget med aktiveringslegetøj, adskillige mad- og vandsteder, madgemmesteder, klatremuligheder, hylder, kradsebrætter, opholdsplads og udsigt til andre katte, hvis dette fungerer for de enkelte katte. Dagslys sikrer, at lokalerne får naturligt lys for kattenes velbefindende. Vores værelser skal give mulighed for klatring og udforskning, hvor kattene kan strække benene.

Mad til de bedste

Hills tilbyder tørfoder fra vores butik. Hvis du ønsker dit eget foder, så medbring foder, så der er nok til dine katte til hele opholdet. Du kan også vælge at bestille foder ved booking. Vi serverer gerne snacks og nyttige ting dagligt efter dine ønsker. Vi har et bredt udvalg at tilbyde og et udvalg efter dine ønsker. Vi forsøger at servere mad og snacks på en måde, der er udfordrende og stimulerende for den enkelte.


Negleklipning og spa

Vi klipper gerne dine kattes kløer, hvis det er nødvendigt. Book venligst en kløklipning under dit ophold, så tager vi os af det, mens vi har din kat hos os.

Med omsorg og kærlighed til alle dyr

  • En dag på vores kattepensionat

    Når solen står op på kattehotellet, vil vi gøre det bedste for vores katte, alt for at sikre, at de har et roligt og trygt miljø. Tøv ikke med at spørge, hvis du har spørgsmål eller særlige ønsker.

    Dagsplan
    Vi passer din ven mindst to gange om dagen. Vi rengør vandskålen/flasken og fylder den op, tjekker behovet for mad og fylder den op efter behov. Kattebakken rengøres med jævne mellemrum.

    Den daglige snackbuffet serveres, og aktivitetslegetøj fyldes op til alle katte. Der gøres rent hver dag, og der foretages en komplet større rengøring, når det er nødvendigt. Vi foretager en daglig øjenhygiejnestatus og har en kort samtale med vennen, hver gang vi foretager vores inspektion.

    Alle yderligere ydelser udføres i henhold til dyrets tidsplan/journal i henhold til den bekræftede booking. Tidspunkterne for ydelserne kan variere i løbet af dagen, men udføres foreløbigt om morgenen og eftermiddagen. Med vores dyrevenner hos ZooGiganten er der altid en chance for, at dit dyr får lidt ekstra opmærksomhed.

    Kløklipning, aktiveringer og andre skuespil udføres på varierende tidspunkter.

  • Sikkerhed

    Af hensyn til dyrenes sikkerhed er der moderne udstyr til alarmer, overvågning, brand, gode hygiejnerutiner ved indtjekning og under opholdet samt ID-kontrol ved afhentning.

    Indgangen ved ankomst er udstyret med overvågningskamera, RFID-ankomstsystem og alarm for at sikre, at dyrene i dagplejen er sikre. Ingen uautoriserede personer vil få adgang til kattepensionen under deres ophold.

    Brandsystemer og -procedurer er etableret med røgalarmer, flere slukkere, et kaldesystem til personale på vagt og flere flugtveje.

    Udtjekning af dyrene skal foretages af en person godkendt af ejeren mod forevisning af godkendt legitimation. Hvis personalet er i tvivl, vil dyret ikke blive udleveret, hvis oplysningerne ikke stemmer overens.

  • Godt at vide

    Hvis dit dyr spiser andet foder end det, vi tilbyder, er det vigtigt, at du medbringer dit foder hjemmefra, og at du medbringer den rette mængde, så vi ikke løber tør for foder til dit dyr. Hvis din kat bor hos os, er det vigtigt, at katten er vaccineret, og at du medbringer dit vaccinationsbevis, som du kan vise til personalet på hotellet.

    Medbring venligst en kopi af din kats forsikringspapirer, hvis den er forsikret, så vi kan have en kopi under dit ophold i tilfælde af en ulykke.

    Bemærk venligst, at vi IKKE accepterer syge eller tilskadekomne dyr. Hvis dit dyr bliver sygt lige før dit bookede ophold på vores kattepension, anbefaler vi, at du ringer til vores personale på hotellet og spørger, hvad du skal gøre.
    Du kan kontakte personalet på telefonnummer
    072 – 508 32 00.

1 af 3

Ofte stillede spørgsmål

Må jeg medbringe noget hjemmefra til min kat?

Det kan være godt at have noget, som katten genkender, og der er god plads i rummet til at efterlade, for eksempel transportkassen eller hvis din kat har et legetøj, som den kan lide.

Skal min kat vaccineres?

Ja, du skal fremvise bevis for, at din kat er vaccineret mod kattesyge og katteinfluenza. Trods vores gode rutiner er der altid risici.

Skal mit dyr være forsikret?

Nej, men du undgår unødvendige omkostninger i tilfælde af en ulykke. ZooGiganten refunderer ikke omkostninger til syge eller tilskadekomne dyr.

Sidder mit dyr sammen med andre dyr?

Nej, alle dyr får deres eget værelse, medmindre det er dine egne katte. Bare sørg for, at kattene altid fungerer godt sammen. Men der er altid muligheder for, at dyrene kan se hinanden, hvis begge ønsker det, da de kan berige hinandens hverdag.

Hvordan fungerer det med kattegrus?

Medbring dit eget kattegrus, eller køb det i vores butik, når du booker, til en reduceret pris. Da katte er følsomme over for den type kattegrus, de bruger, er det vigtigt, at vi bruger det kattegrus, de er vant til. Vi har et dedikeret område, hvor vi opbevarer kattegrus og andre forsyninger. Hvis du vælger at købe kattegrus på bookingtidspunktet, sørger vi for, at alt er klargjort til dit ophold.

Hvordan fungerer det med kattefoder?

Hills sponsorerer os med kattefoder. Hvis du foretrækker andre muligheder, kan du medbringe dit eget kattefoder, købe det i vores butik eller bestille det til en reduceret pris ved booking. Hvis vi har det kattefoder, du ønsker, i vores butik, kan du tilføje det til din booking til en reduceret pris. Vi sørger for, at alt er forberedt inden din ankomst.

Priser

Betaling
Foretages online ved booking. Alle dage og tjenester betales med 100% bookinggebyr ved booking. Priserne er pr. nat. Andre omkostninger kan tilføjes efter booking og opkræves i butikken. Forudbetaling ved tidligere udeblivelser.

Rengørings- og afhjælpningsgebyr
Forberedelser til rengøring, afhjælpningsarbejde.

Kattesand

Eget kattegrus 0 kr.
Valgfrit fra butikken, ved online booking, valg foretages under booking.

Foring
Hills tørfoder 0 kr.
Eget foder 0 kr.

Kloclips er tilgængelige som en mulighed ved booking.